Wat te doen met klachten

DSIT garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook.

Mocht bovenstaande niet in orde zijn en heeft u een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om het online RMA formulier in te vullen.  U kunt zowel klachten over onze producten als over de dienstverlening aan ons kenbaar maken.

 

Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

 

  • Bestelnummer(s). Dit 9-cijferige nummer vindt u in de orderbevestiging, factuur, en e-mails die u van ons heeft ontvangen
  • Uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer

 

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

 

DSIT B.V.
T.a.v. Afdeling Klachten
Schuilenburglaan 5a
7604 BJ Almelo

 

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

 

Bedrijfsgegevens
DSIT B.V.
Schuilenburglaan 5a
7604 BJ Almelo
KvK-nummer: 58021256
BTW-identificatienummer: NL852837665B01