Let op: in verband met Hemelvaart zijn wij do. 26 en vrij. 27 mei gesloten. Bestellingen die op deze dagen worden geplaatst, verzenden wij op maandag 30 mei. 

Inklappen
 

Vóór 16:00 uur besteld?
Dezelfde dag verzonden!

Door onze ruime voorraad verzenden we snel alle bestellingen. Is een product niet op voorraad? Dan zoeken wij altijd naar een passende oplossing, waardoor je alsnog de bestelling op tijd ontvangt. 

 

Alles uit eigen voorraad leverbaar
vanuit ons 5000m2 magazijn

In Almelo (Nederland) vind je ons kantoor en 5000m2 magazijn. We importeren en distributeren alles vanaf één locatie. In het magazijn slaan we grote voorraden op waardoor we snel bestellingen verzenden. 

 

Professioneel advies

Ons team helpt graag met het vinden van de juiste producten of het geven van advies. Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur, per telefoon (074 - 852 6448), e-mail ([email protected]) en live chat.

 

Voor particulier en zakelijk
Whitelabel pakbon op zendingen

We leveren aan particulieren en zakelijke klanten. Jouw zakelijke zending kan worden voorzien van transparante tape en een pakbon met eigen logo en bedrijfsgegevens. Neem contact met ons op voor ons partnerprogramma, per telefoon (074 - 852 6448) of e-mail ([email protected]).

Voordelen inklappen
  • ✔ Vóór 16:00 uur besteld? Dezelfde dag verzonden!
  • Uit voorraad leverbaar vanuit ons 5000m2 magazijn
  • ✔ Professioneel Advies
  • Whitelabel verzenden

Wat te doen met klachten

DSIT garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook.

Mocht bovenstaande niet in orde zijn en heeft u een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om het online RMA formulier in te vullen.  U kunt zowel klachten over onze producten als over de dienstverlening aan ons kenbaar maken.

 

Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

 

  • Bestelnummer(s). Dit 9-cijferige nummer vindt u in de orderbevestiging, factuur, en e-mails die u van ons heeft ontvangen
  • Uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer

 

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

 

DSIT B.V.
T.a.v. Afdeling Klachten
Schuilenburglaan 5a
7604 BJ Almelo

 

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

 

Bedrijfsgegevens
DSIT B.V.
Schuilenburglaan 5a
7604 BJ Almelo
KvK-nummer: 58021256
BTW-identificatienummer: NL852837665B01