Inklappen
 

Vóór 16:00 uur besteld?
Dezelfde dag verzonden!

Door onze ruime voorraad verzenden we snel alle bestellingen. Is een product niet op voorraad? Dan zoeken wij altijd naar een passende oplossing, waardoor je alsnog de bestelling op tijd ontvangt. 

 

Alles uit eigen voorraad leverbaar
vanuit ons 5000m2 magazijn

In Almelo (Nederland) vind je ons kantoor en 5000m2 magazijn. We importeren en distributeren alles vanaf één locatie. In het magazijn slaan we grote voorraden op waardoor we snel bestellingen verzenden. 

 

Professioneel advies

Ons team helpt graag met het vinden van de juiste producten of het geven van advies. Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur, per telefoon (074 - 852 6448), e-mail ([email protected]) en live chat.

 

Voor particulier en zakelijk
Whitelabel pakbon op zendingen

We leveren aan particulieren en zakelijke klanten. Jouw zakelijke zending kan worden voorzien van transparante tape en een pakbon met eigen logo en bedrijfsgegevens. Neem contact met ons op voor ons partnerprogramma, per telefoon (074 - 852 6448) of e-mail ([email protected]).

Voordelen inklappen
  • ✔ Vóór 16:00 uur besteld? Dezelfde dag verzonden!
  • Uit voorraad leverbaar vanuit ons 5000m2 magazijn
  • ✔ Professioneel Advies
  • Whitelabel verzenden

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bij alle webshops van DSIT B.V. kun je eenvoudig, snel en veilig je bestelling online plaatsen.

 

 

  • Klik bij het gewenste artikel op de oranje button 'Winkelwagen’
  • Klik op ‘Afrekenen’ als je alle gewenste artikelen in je winkelwagen hebt gelegd of kies 'Ga door met winkelen’ wanneer je meer artikelen wilt bestellen
  • Vul alle gegevens in of login in je account (niet vereist)
  • Controleer alle gegevens zoals factuuradres, verzendadres, verzendmethode, betaalmethode en de inhoud van je winkelwagen
  • Klopt alles? Klik op 'Plaats bestelling’
  • Hierna kom je in de betaalomgeving van de gekozen betaalmethode
  • Door de betaling te voldoen, maak je de bestelling definitief

 

Je ontvangt per e-mail de orderbevestiging.

 

Heb je geen bevestigingsmail van ons ontvangen? Kijk dan even in je SPAM folder. Heb je ook daar geen bevestiging van ons? Neem dan alsjeblieft contact op met onze binnendienst.

Kan ik telefonisch bestellen?

Dat is helaas niet mogelijk omdat dit te foutgevoelig is.

Lukt het niet om online een bestelling te plaatsen? Neem dan contact op met onze binnendienst. Dan kijken we met je mee en helpen je met het plaatsen van de bestelling

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Om in onze webshop te bestellen heb je geen account nodig.

Als je vaker bij ons bestelt, is het aanmaken van een account handig, omdat dan je gegevens zijn opgeslagen, zoals naam, e-mailadres, factuur- en afleveradres. Ook kun je via jouw account de status van je bestelling(en) vervolgen. Maar wil je dit niet, kun je bij ons gewoon als gast bestellen.

Hoe maak ik een account aan?

Je kunt eenvoudig online een account aanmaken.

 

Maak hier een account aan

 

Bij de eerste stap van je aanmelding voer je alleen je naam, e-mailadres en wachtwoord in. Je ontvangt aansluitend een bevestigingsmail. Als je nu opnieuw inlogt in je account, kun je eventuele bedrijfsgegevens en adressen toevoegen.

Hebben jullie een winkel waar ik de producten kan kopen?

Nee, die hebben we niet. Wij verkopen onze producten uitsluitend via onze webshops.

Het is wél mogelijk, om bestellingen op afspraak in ons magazijn in Almelo af te halen.

Hiervoor plaats je vooraf een online bestelling en kies je als verzendmethode ‘Afhalen bij DSIT’. Je kunt als opmerking aan je bestelling toevoegen wanneer je de bestelling wilt ophalen. Ons magazijn zorgt er dan voor dat jouw bestelling klaarstaat.

Neem voor het ophalen je bestelbevestiging en betaalbewijs mee. Ons magazijn is geopend op werkdagen van 08:30 – 17:00 uur. Het ophaaladres is:

 

DSIT B.V.

Schuilenburglaan 5a

7604 BJ Almelo

 

Let op: serverkasten moeten staand worden vervoerd om beschadigingen te voorkomen. Houd hier rekening mee als je eigen vervoer regelt.

Ik ben iets vergeten te bestellen. Kan ik dit nog aan mijn bestelling toevoegen?

Je hebt net een bestelling geplaatst en online afgerekend. En dan schiet je te binnen dat je nog een accessoire of een utp kabel bent vergeten. Het liefst wil je dit nog toevoegen aan je bestelling. Dat scheelt immers dubbele verzendkosten. Of we nog iets aan je bestelling kunnen wijzigen, ligt eraan hoe ver we deze al hebben verwerkt. Is de bestelling nog niet verwerkt en meegegeven aan de vervoerder, kunnen wij in de meeste gevallen een vergeten artikel toevoegen. Neem dus alsjeblieft direct contact met ons op als je constateert dat je iets bent vergeten.

 

Als we een product toevoegen aan je bestelling, zie je op je eindfactuur een open bedrag. Dit bedrag dient binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur aan ons overgemaakt te worden. Ons rekeningnummer staat vermeld op de factuur.

Ik heb een verkeerd artikel besteld. Kan ik dit nog aanpassen?

Je hebt net een bestelling geplaatst en online afgerekend. En dan zie je op je orderbevestiging dat je een verkeerd artikel hebt besteld. Dit wil je uiteraard nog wijzigen voordat wij de bestelling naar je opsturen.

 

Of we jouw bestelling nog kunnen wijzigen, ligt eraan hoe ver we deze al hebben verwerkt. Is de bestelling nog niet verwerkt en meegegeven aan de vervoerder, kunnen wij in de meeste gevallen nog enkele wijzigingen doorvoeren. Neem dus alsjeblieft zo snel mogelijk contact met ons op als je een verkeerd artikel hebt besteld!

 

Als we jouw bestelling wijzigen, kan dit invloed hebben op het totaalbedrag. Het kan zijn dat je moet bijbetalen of je geld van ons terug krijgt.

 

In het geval van bijbetalen, zie je op je eindfactuur een open bedrag. Dit bedrag dient binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur aan ons overgemaakt te worden. Ons rekeningnummer staat vermeld op de factuur.

 

Als wij een goedkoper product leveren dan je oorspronkelijk hebt besteld, staat op je eindfactuur een tegoed. Dit bedrag ontvang je zo spoedig mogelijk van ons terug. Wij betalen je via opgegeven betaalmethode terug.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker! Als je online een bestelling plaatst, heb je de mogelijkheid een afwijkend afleveradres aan te geven.

 

Heb je bij het bestellen per ongeluk een verkeerd afleveradres ingevoerd? Geen paniek! Neem in dit geval zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze binnendienst.

Zolang de bestelling nog niet is opgehaald door onze vervoerder, kunnen we de zending meestal nog stoppen en het adres wijzigen.

 

Is de vervoerder al onderweg met de zending? Dan proberen wij alsnog de zending aan het juiste adres te laten bezorgen. Als dit niet meer mogelijk is, geven wij de vervoerder opdracht de zending aan ons magazijn terug te sturen. Vanuit daar versturen we de zending opnieuw. Voor het omleiden of opnieuw versturen ontstaan vaak extra kosten. Deze kosten zijn voor eigen rekening.

Wat zijn de verzendkosten?

Al onze producten worden, afhankelijk van de grootte, als pallet of als pakket verstuurd. Accessoires en kleine wandkasten versturen we doorgaans als pakket. Grote wandkasten en serverkasten versturen wij op een pallet.

Als je alle artikelen in je winkelwagen hebt gelegd, worden automatisch de juiste verzendkosten berekend. Deze zie je in je besteloverzicht voordat je de bestelling plaatst. Je komt dus nooit voor verrassingen te staan.

We hebben de verzendkosten hier voor je op een rij gezet:

 

Verzendkosten binnen Nederland

  • Pakketpost: €6,95, excl. btw (€8,41 incl. btw)
  • Palletzending, eerste pallet: €44,- excl. btw (€53,24 incl. btw)
  • Palletzending, elke volgende pallet (tot max 5 pallets): €39,- excl. btw (€47,19 incl. btw)
    • Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf pallet 6 betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets.

 

België & Duitsland

  • Pakketpost: €9,95, excl. btw (€12,04 incl. btw)
  • Palletzending, eerste pallet: €65,- excl. btw (€78,65 incl. btw)
  • Palletzending, elke volgende pallet in de zending (tot max 5 pallets): €60,- excl. btw (€72,60 incl. btw)
    • Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf pallet 6 betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets.

 

Overige landen

Wij versturen bestellingen naar nagenoeg alle landen. De verzendtarieven zijn op aanvraag. Hiervoor kun je een vrijblijvende aanvraag sturen naar [email protected]. Voor de berekening van de verzendkosten hebben wij volgende informatie nodig:

 

  • Artikelnummer(s)
  • Aantal
  • Afleveradres (straat, postcode, plaats, land)

 

Wij berekenen de verzendkosten of vragen deze op bij onze transporteur. Zodra wij de kosten inzichtelijk hebben, informeren we je hierover per e-mail of sturen we jou een vrijblijvende offerte.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Je kunt je bestelling met de meest gangbare en veilige betaalmethodes plaatsen. Wij bieden volgende betaalmethodes aan:

 

  • iDeal
  • Bancontact
  • AmericanExpress
  • Belfius
  • Maestro
  • MasterCard
  • SOFORT Banking
  • Visa
  • Bankoverschrijving
  • KBC
  • PayPal
Kan ik ook achteraf betalen?

Voor particuliere klanten bieden wij deze mogelijkheid helaas niet.  

Achteraf op rekening betalen is alleen mogelijk voor geregistreerde partners en voor openbare instanties.  

Bestel je namens een bedrijf en wil je zeker weten of je voor achteraf betalen in aanmerking komt? Neem dan contact op met onze binnendienst. Zij bespreken met je wat de mogelijkheden zijn. 

De betaling is mislukt. Wat moet ik nu doen?

Als je de betaling vroegtijdig afbreekt, kun je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen en opnieuw een betaalmethode kiezen. 

 

Krijg je tijdens het betalen bericht dat er iets mis is gegaan?  Dan raden we je aan eerst te controleren of het bedrag daadwerkelijk is afgeschreven. Is dit niet het geval, kun je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. 

 

Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven en ontvang je alsnog een foutmelding? Neem dan contact op met onze binnendienst. Wij kunnen controleren wat de status van je bestelling is en indien nodig de bestelling handmatig doorvoeren.  

 

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

In onze webshop zie je de prijzen altijd inclusieve én exclusieve btw staan. In de totaalprijs zie je dus de productprijzen en de btw die je hierover betaald, apart opgevoerd. Dit staat op de factuur op dezelfde manier aangegeven.  

Hoelang duurt het voordat jullie mijn betaling ontvangen?

Voor alle betaalmethodes, behalve een bankoverschrijving, is de betaling doorgaans binnen enkele minuten bij ons binnen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, loopt jouw bestelling automatisch door in ons systeem. 

 

Bij een bankoverschrijving duurt het meestal langer voordat de betaling bij ons binnen is. Dit kan een paar uur tot een werkdag duren. Wij versturen de bestelling pas als wij de betaling hebben ontvangen. Heb je haast en heb je de producten snel nodig? Dan adviseren we om een andere betaalmethode dan een bankoverschrijving te kiezen. 

Op mijn eindfactuur staat een open bedrag. Hoe komt dit?

Als er niets is gewijzigd aan je bestelling, komt het bedrag op de eindfactuur overeen met je orderbevestiging. 

 

Als de bestelling achteraf nog wordt gewijzigd, door het toevoegen van een product of service, kan dit het totaalbedrag van de order beïnvloeden. Het laten wijzigen van de bestelling kan extra kosten met zich meebrengen. Deze kosten zijn voor eigen rekening en dienen binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur aan ons overgemaakt te worden. Ons rekeningnummer staat vermeld op de factuur. 

 

Als wij je bestelling aanpassen en de geleverde producten zijn goedkoper dan je oorspronkelijke bestelling, staat er een creditbedrag op je eindfactuur. Dit bedrag heb je van ons tegoed en ontvang je zo snel mogelijk terug. Wij betalen je via opgegeven betaalmethode terug. 

Ik ben mijn factuur kwijt. Hoe kan ik een kopie van mijn factuur krijgen?

Je ontvangt alle correspondentie en documenten per e-mail van ons. Wellicht vind je de factuur of orderbevestiging nog terug in je mailbox, prullenbak of SPAM filter.  

Kun je de mail niet terugvinden?  Neem contact op met onze binnendienst, zodat we je de benodigde documenten opnieuw toesturen.  

Ik heb twee eindfacturen. Kunnen jullie er één factuur van maken?

Dat is helaas niet mogelijk. 

 

Je hebt twee eindfacturen, omdat je de bestelling in twee deelleveringen hebt ontvangen. Op het moment dat wij een (deel)bestelling versturen, wordt automatisch een eindfactuur aangemaakt met daarop alle verzonden artikelen. 

Een factuur is een officieel document met eigen factuurnummer die gekoppeld is aan een levering. Daardoor kunnen wij documenten niet verwijderen of samenvoegen. Omdat op beide facturen hetzelfde ordernummer staat vermeld, kun je deze in je boekhouding aan elkaar koppelen. 

Het factuuradres is verkeerd. Kan ik dit nog laten aanpassen?

Ja hoor! Geen probleem! 

Neem daarvoor contact op met onze binnendienst. Nadat we het factuuradres hebben aangepast, ontvang je de gecorrigeerde orderbevestiging of factuur per e-mail van ons. 

Verzenden en bezorgen

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Nadat je een order via onze webshop hebt geplaatst, worden alle artikelen verzameld, ingepakt en verzendklaar gemaakt. Afhankelijk van de grootte, versturen wij bestellingen met verschillende vervoerders.

 

Pakketten

Pakketzendingen binnen Nederland versturen wij met PostNL. Nadat de chauffeur het pakket in ons magazijn heeft opgehaald, ontvang je per e-mail een bevestiging met, indien mogelijk, een track en trace nummer van PostNL. Hiermee kun je op PostNL Track & Trace je eigen pakket traceren.

 

Pakketten naar het buitenland, bijvoorbeeld België of Duitsland, versturen wij via DPD.

 

Pallets

Palletzendingen worden met eigen vervoerders per vrachtwagen verstuurd. Voor deze zendingen is er helaas geen track en trace informatie beschikbaar. Wil je alsnog een tijdsindicatie voor de aanlevering ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze binnendienst.

Wat zijn de verzendkosten?

Al onze producten worden, afhankelijk van de grootte, als pallet of als pakket verstuurd. Doorgaans worden accessoires en kleine wandkasten als pakket verstuurd. Grote wandkasten en serverkasten versturen wij op een pallet.

 

Verzendkosten binnen Nederland

  • Pakketpost: €6,95, excl. btw (€8,41 incl. btw)
  • Palletzending, eerste pallet: €44,- excl. btw (€53,24 incl. btw)
  • Palletzending, elke volgende pallet (tot max 5 pallets): €39,- excl. btw (€47,19 incl. btw)
    • Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf pallet 6 betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets.

 

België & Duitsland

  • Pakketpost: €9,95, excl. btw (€12,04 incl. btw)
  • Palletzending, eerste pallet: €65,- excl. btw (€78,65 incl. btw)
  • Palletzending, elke volgende pallet in de zending (tot max 5 pallets): €60,- excl. btw (€72,60 incl. btw)
    • Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf pallet 6 betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets.

 

Overige landen

Wij versturen bestellingen naar nagenoeg alle landen. De verzendtarieven zijn op aanvraag. Hiervoor kun je een vrijblijvende aanvraag sturen naar [email protected]. Voor de berekening van de verzendkosten hebben wij volgende informatie nodig:

 

  • Artikelnummer(s)
  • Aantal
  • Afleveradres (straat, postcode, plaats, land)

 

Wij zullen de verzendkosten berekenen of bij onze transporteur opvragen. Zodra wij de kosten inzichtelijk hebben, informeren we je hierover per e-mail of sturen een vrijblijvende offerte.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur worden geplaatst, versturen we diezelfde dag nog. Doorgaans heb je jouw bestelling dus de volgende dag al in huis.

Bestel je meerdere artikelen in één keer, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij je te laten bezorgen. De levertijd van de gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Mocht de verzending hierdoor vertragen, stellen we jou uiteraard per omgaande hiervan op de hoogte.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Onze vervoerders leveren bestellingen op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur.  

Voor pakketzendingen ontvang je een track and trace code. Hiermee kun je op PostNL Track & Trace je eigen pakket traceren. 

Voor palletzendingen is er helaas geen track en trace informatie beschikbaar. Wil je alsnog een tijdsindicatie voor de aanlevering ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze binnendienst.

Kan ik mij bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker! Als je online een bestelling plaatst, heb je de mogelijkheid een afwijkend afleveradres aan te geven. 

 

Heb je bij bestelling per ongeluk een verkeerd afleveradres ingevoerd? Geen paniek! Neem in dit geval zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze binnendienst. Wij zijn op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur bereikbaar op 074 - 852 6448. 

Zolang de bestelling nog niet is opgehaald door onze vervoerder, kunnen we de zending meestal nog stoppen en het adres wijzigen.  

 

Is de vervoerder al onderweg met de zending? Dan zullen wij alsnog proberen de zending aan het juiste adres te laten bezorgen. Als dit niet meer mogelijk is, geven wij de vervoerder opdracht de zending aan ons magazijn terug te sturen. Vanuit daar versturen wij de zending opnieuw. Voor het omleiden of opnieuw versturen ontstaan vaak extra kosten. Deze kosten zijn voor rekening van de klant. 

Kan ik een bezorgdatum of tijd kiezen?

Ja, dat kan! 

Als je de bestelling op een werkdag tussen 08:00 en 17:00 uur wilt ontvangen, kun je dit als opmerking tijdens je bestelling invoeren. Onze logistiek houdt hier rekening mee en verstuurd de bestelling op tijd.  

 

Wil je de bestelling voor een bepaald tijdstip ontvangen, bijvoorbeeld vóór 10 uur, is dit ook mogelijk. Echter is dit een extra service van onze vervoerder die hiervoor extra kosten in rekening brengt. De kosten zijn afhankelijk van het tijdstip en voor rekening van de klant. De mogelijkheden en kosten kun je opvragen bij onze binnendienst.  

Kan ik mijn bestelling ook 's avonds of in het weekend laten bezorgen?

Dat is helaas niet mogelijk.  

Al onze bestellingen worden op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur bezorgd. Ben je overdag niet aanwezig op het adres, kun je tijdens het bestelproces een ander afleveradres aangeven waarop wél iemand aanwezig is om de zending in ontvangst te nemen.  

 

Is er wel iemand aanwezig, maar niet de hele dag, bestaat de mogelijkheid om de bestelling met een tijdsrestrictie te laten bezorgen. Hier zijn wel extra kosten voor de klant aan verbonden. Wil je extra kosten opvragen? Of wil je toch nog even bespreken hoe wij ervoor kunnen zorgen dat je bestelling bij jou kan worden afgeleverd? Neem dan contact op met onze binnendienst.  

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om mijn bestelling in ontvangst te nemen?

Ben je er niet om je pakketzendingen van PostNL in ontvangst te nemen? Dan wordt het pakket bij een PostNL-punt bij jou in de buurt afgeleverd of het pakket wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Je ontvangt per e-mail of via een "niet-thuis-briefje" de informatie waar je pakket is of waar je het kunt ophalen. 

 

Kun je een palletzending niet in ontvangst nemen? Dan gaat deze weer terug naar het magazijn van onze vervoerder. Wij brengen je dan op de hoogte van de mislukte aanlevering. Let op: voor een tweede aanlevering worden opnieuw kosten gemaakt die we doorbelasten aan de klant.  

Twijfel je of je aanwezig bent om je zending in ontvangst te nemen? Neem dan direct contact op met onze binnendienst zodat we samen vooraf kunnen bespreken wat de mogelijkheden zijn.  

Brengen jullie mijn bestelling naar binnen?

Helaas niet. Onze vervoerders leveren uit verzekeringstechnische redenen de zendingen uitsluitend tot aan de stoep. De pallet moet zelf naar binnen worden gebracht.  

Moet ik voor ontvangst ondertekenen?

Ja! De vervoerder vraagt om een handtekening voor ontvangst in goede orde. Het is belangrijk dat de zending aan de buitenkant op eventuele beschadigingen wordt gecontroleerd voordat je het afleverbewijs ondertekend.  

Is de verzendverpakking beschadigd? Maak dan een aantekening op het afleverbewijs. 

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Ja hoor! Je bent bij ons op afspraak van harte welkom!  

De bestelling moet wél vooraf online worden geplaatst. Bij het online invoeren van je gegevens kun je als verzendmethode “ophalen” kiezen. Geef dan in de opmerkingen aan wanneer je de bestelling wilt ophalen of geef dit telefonisch door aan onze binnendienst via 074 - 852 6448. Neem voor het ophalen je bestelbevestiging en betaalbewijs mee. 

Ons magazijn is geopend op werkdagen van 08:30 – 17:00 uur. Het ophaaladres is: 

 

DSIT B.V. 

Schuilenburglaan 5a

7604 BJ Almelo 

 

Let op: Serverkasten moeten staand worden vervoerd om beschadigingen te voorkomen. Houd hier rekening mee als je eigen vervoer regelt. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?

Mocht je bestelling beschadigd aankomen, is dat heel vervelend, dat begrijpen wij. Uiteraard zullen we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.  

Het snelst gaat dit als je het online RMA formulier invult. Na ontvangst van het formulier en foto's van de beschadiging, nemen onze collega's van de RMA afdeling zo snel mogelijk contact met je op met een voorstel hoe we dit het beste kunnen oplossen. 

Retourneren en klachten

Heb ik recht op retourneren?

Heb je een bestelling geplaatst in onze webshop? Dan heb je als particuliere klant zonder opgave van reden recht om te retourneren. Na ontvangst van je bestelling, heb je 14 dagen de tijd om een deel of de gehele bestelling te retourneren. Het aanmelden van een retour gaat via onze webshop. 

Wat mag je retourneren?

Je mag alle ongebruikte producten in originele verpakking aan ons retourneren. Als een product beschadigd is, kan DSIT ervoor kiezen het geretourneerde product deels te vergoeden.  

 

Dit kun je niet retourneren:

  • Artikelen die op eigen initiatief zijn omgebouwd of aangepast. 
  • Artikelen die ergens anders dan bij DSIT zijn gekocht.  
Wat zijn de retourtermijnen?

Binnen 14 dagen na het ontvangen van de bestelling, vul je het online RMA-formulier in. Lever hierna binnen 14 dagen jouw retourzending af bij een pakketpunt bij jou in de buurt. 

 

Let op! Is de verzendverpakking beschadigd, moet dit op het afleverbewijs worden vermeld. Is tevens het product beschadigd, moet dit binnen 24 uur na ontvangst via het online RMA-formulier bij ons worden gemeld. 

Wat is een RMA?

RMA staat voor Retourneren met Autorisatie. Dit is een stap in ons retourproces waarbij wij, afhankelijk van de retourreden, goedkeuring geven voor de retourzending. Deze goedkeuring geven wij via een online formulier.

Mag ik een product thuis uitproberen?

Nee, producten mogen niet uit de originele verpakking gehaald worden. Twijfel je over het gebruik van een product? Stel je vraag aan onze medewerkers. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur op 074 852 64 48.   

Kan ik een artikel ook ruilen?

Heb je een verkeerd artikel besteld? Voor de snelste afhandeling bestel je het gewenste artikel en maak je voor het onjuiste artikel een retourzending aan.

Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?

Na ontvangst, vragen we je de bestelling direct te controleren. Ontbreekt er een artikel? Kijk dan eerst ín de serverkast. Wij verpakken accessoires vaak binnenin de serverkast. Ligt het artikel daar niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Het kan zijn dat het artikel in een aparte zending jouw kant opkomt, omdat het bij verzending niet voorradig was. Als we onverwachts een fout hebben gemaakt bij verpakken, sturen we het ontbrekende artikel zo snel mogelijk naar je toe. 

Zitten er kosten verbonden aan retourneren?

De kosten voor het retourneren van een bestelling zijn voor eigen rekening. Retourneer je de gehele bestelling? Dan verrekenen we de eventuele eerdere gemaakte verzendkosten. 

 

Geschatte kosten retourneren 

Nederland 

Pakketpost: €6,95, excl. btw (€8,41 incl. btw) 

Palletzending, eerste pallet: €44,- excl. btw (€53,24 incl. btw) 

Palletzending, elke volgende pallet: €39,- excl. btw (€47,19 incl. btw) 

 

België & Duitsland 

Pakketpost: €9,95, excl. btw (€12,04 incl. btw) 

Palletzending, eerste pallet: €65,- excl. btw (€78,65 incl. btw) 

Palletzending, elke volgende pallet in de zending: €60,- excl. btw (€72,60 incl. btw) 

 

Andere landen 

Verzendtarieven andere landen op aanvraag. 

 

Let op: bovenstaand zijn geschatte retourkosten voor pakket- en palletzendingen. 

Hoe meld ik een retour aan?

Vul binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling het online RMA-formulier in. Geef in dit formulier aan wat je wilt retourneren.  

Zodra we de retour goedkeuren, ontvang je digitaal een retourformulier die je bij de retourzending voegt. Verstuur de zending naar onderstaand adres:  

 

DSIT  
Schuilenburglaan 5a  
7604 BJ Almelo 

Hoe stuur ik mijn retourzending terug?

Stop de artikelen indien mogelijk terug in de originele verpakking en stuur de zending terug in de verzenddoos- of envelop. Wij adviseren om de retourzending aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren totdat wij jouw retourzending hebben verwerkt.  

Breng de retourzending naar een pakketpunt bij jou in de buurt. 

Hoe handelen we retourzendingen af?

We verwerken de retourzending zo snel mogelijk met een maximum verwerkingstijd van twee weken. Wanneer de retourzending in ons magazijn aankomt, controleren we de artikelen op eventuele defecten of schade.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Na controle van de geretourneerde artikelen, boeken we het bestelbedrag zo snel mogelijk terug via gekozen betaalmethode. Binnen 14 dagen staat het aankoopbedrag terug op rekening.

Als producten gebruikt, beschadigd of niet in originele verpakking worden teruggestuurd, kunnen wij een lager bedrag uitbetalen. 

Waar zie ik de status van mijn retourzending?

In je eigen account zie je de status van de retourzending. Log in, ga naar ‘Mijn account’ en klik links in het overzicht op ‘Retouren’. 

Mijn retourzending is onderweg kwijtgeraakt. En nu?

Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Raakt het pakket onverwachts zoek? Start dan zelf een postonderzoek bij de vervoerder.

Moet ik mijn bestelling controleren op schade?

Voordat je de producten in gebruik neemt, vragen wij je de zending te controleren op eventuele transportbeschadigingen. Ontdek je transport- of productschade? Neem dan foto’s van de beschadiging(en) en pak de zending verder uit. Blijkt dat het product beschadigd is? Meld dit dan binnen 24 uur bij ons. 

Hoe meld ik mijn schade?

Blijkt het product daadwerkelijk beschadigd? Vul dan het online RMA-formulier in en voeg hierbij de schade foto’s. Wij nemen de schademelding zo snel mogelijk in behandeling en komen met een passende oplossing. Dit kan zijn in de vorm van een alternatief product, compensatie of gehele terugbetaling. Heb je voorkeur voor een van onze tegemoetkomingen? Geef dit dan aan in het RMA-formulier.

Ik kan geen foto’s uploaden. Kan ik de foto’s naar jullie mailen?

Lukt het niet om in het RMA-formulier foto's te uploaden? Mail ze dan naar [email protected] en vermeld hierbij het ordernummer en de beschrijving van de te melden schade. 

Ik heb een klacht over mijn bestelling. Waar meld ik dit? 

Je hebt de zekerheid dat onze producten bij normaal gebruik naar verwachting blijven werken. Ook voldoet ons hele assortiment aan gebruikelijke eisen, normen en certificeringen.   

 
Voordat je bij ons een melding maakt, willen we je vragen om de productspecificaties op de site goed te bekijken. Blijkt alsnog dat het product niet overeenkomst met de productbeschrijving of defect is? Dan horen we graag zo snel mogelijk wat er mis is, zodat we je snel een oplossing kunnen bieden. Geef jouw klacht door via het online RMA-formulier.   

 

Hoe wordt mijn klacht behandeld? 

Binnen 5 werkdagen na het verzenden van de klacht ontvang je van ons bericht. Bij een gegronde klacht komen we je altijd tegemoet met een alternatief product, compensatie of volledige terugbetaling.  

Ik heb een klacht over de dienstverlening. Waar meld ik dit? 

We willen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en communicatie. Heb je een idee hoe wij dit kunnen verbeteren? Dat horen we dit graag. Mail ons op [email protected].  

Certificaten en garantie

Wat is jullie garantiebeleid?

Je hebt bij serverkasten en bijbehorende passieve accessoires uit ons assortiment recht op 25 jaar garantie. Wij garanderen jou dat een artikel in goede staat en bij normaal gebruik altijd naar verwachting blijft werken. Voor alle actieve componenten en overige artikelen heb je een garantietermijn van één jaar. Fabrikanten of importeurs van overige producten kunnen ook een garantietermijn bieden.  

 

Ontvang je onverwachts een defect, fout of incompleet product? Dan zoeken wij naar een goed alternatief product dat we zo snel mogelijk jouw kant opsturen. Is dit niet mogelijk? Dan kijken we naar de opties reparatie of terugbetaling.  

Wat zijn de garantietermijnen? 
  • 25 jaar op serverkasten en bijbehorende passieve accessoires.
  • 1 jaar op UTP-kabels.
  • 1 jaar op actieve componenten en overige artikelen. 
Wat valt niet onder de garantie?

Producten vallen niet onder onze garantiebepalingen zodra: 

  • Producten beschadigd zijn door ondeugdelijk gebruik.
  • Er zelf veranderingen worden aangebracht op de geleverde producten (zowel hard- als software). 
Hoe beroep ik mij op garantie?

DSIT is en blijft jouw aanspreekpunt voor garantie. Wil je je beroepen op de garantietermijn? Dan helpen en ontzorgen we jou zo snel mogelijk. Je hebt drie mogelijkheden om je garantie in te dienen. 

 

Per telefoon 
Voor direct contact met onze medewerkers bel je op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur naar 074- 852 64 48. Onze medewerkers kunnen jou het snelste helpen als je het bestelnummer en eigen contactgegevens bij de hand hebt.  

 

Per e-mail 
Stuur een e-mail naar [email protected] Vermeld in de e-mail waarom je beroep doet op garantie en voeg het bestelnummer en eigen contactgegevens toe. Indien het kan, ontvangen we graag foto's van eventuele defecten of schades. 

 

Per post 
Stuur je garantieaanvraag per post op naar onderstaand adres.  

 

DSIT B.V. 
Schuilenburglaan 5a 
7604 BJ Almelo 
Nederland 

 

Vermeld hierin het bestelnummer en eigen contactgegevens. Zodra wij de aanvraag ontvangen, sturen wij je hiervan een bevestiging. Daarna ontvang je van ons binnen 7 dagen per telefoon of e-mail een reactie.  

 

Hoe waarborgen jullie veiligheid van producten?

DSIT levert kwaliteit boven kwantiteit. Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten. De toeleveranciers waarmee we zakendoen, zijn zorgvuldig gekozen en voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Alleen zo verzekeren wij onze klanten van de kwaliteit en veiligheid die wij hen willen geven. 

Over welke certificaten beschikken jullie?

Naast de standaard product controles die we doen bij binnenkomst, hebben onze producten de volgende certificaten: 

 

  • CE (producten voldoen aan wettelijke eisen)
  • RoHS (producten vallen binnen de getolereerde maximumconcentraties gebruik van lood, kwik, cadmium, zeswaardig chroom, PBB en PBDE’s)
  • VDE (kwaliteitsverklaring voor eletrische apparatuur en stroomkabels)
  • ANSI/ EIA RS-310-D, IEC297-2 (productveiligheid voor serverkasten) 

Kenniscentrum

Zie hier gebruiksaanwijzingen, tips en trucks voor een goed werkend netwerk.

invoegen link naar kenniscentrum/blogs

Algemene voorwaarden en privacy

Download hier onze algemene voorwaarden

invoegen PDF link

Download hier onze privacy- en cookieverklaring

invoegen PDF link

Over ons

Over ons

Deze webshop is onderdeel van DSIT B.V. Sinds 2008 is DSITimporteur van patch- en serverkasten en aanverwanten. Met onze producten van kwaliteit zijn wij het eerste aanspreekpunt voor particulieren, netwerkbeheerders, installateurs en groothandelaren in heel Europa. We zitten met ons hoofdkantoor en 5000m2 magazijn in Almelo.

 

Wij zijn trots dat onze patch- en serverkasten en UTP-bekabeling in bedrijfspanden, groothandels en winkels in heel Europa zijn geïnstalleerd. Wij voeren geen specifiek merk, maar importeren onze eigen lijn kasten, kabels en accessoires rechtstreeks vanuit onze fabriek in China. Wij reizen regelmatig naar China. Daar kunnen we ter plekke de productie en kwaliteit van ons assortiment bewaken en verbeteringen doorvoeren.  

 

Alles voor een veilig en compleet IT-netwerk 

Ons hoofdassortiment bestaat uit server- en patchkasten, UTP-bekabeling en glasvezelkabels. Maar, we willen onze klanten alles aanbieden wat bij een veilig, compleet en kwalitatief IT-netwerk hoort. Daarom bestaat ons assortiment ook uit patchpanelen, kabelmanagement, switches, UTP-gereedschap, UPS's, connectoren en nog meer soorten accessoires. 

We hebben alles in huis voor iedere installateur, IT’er of groothandelaar.  
Meer weten over DSIT? Ga naar: https://www.dsit.nl/  

Snel de juiste producten op locatie 

Wij hebben het hele e-commerceproces onder één dak. Van inkoop tot sales en logistiek. Hierdoor hebben we grip op het hele proces, sturen wij altijd aan op snelle verzending én staan onze klanten en partners direct in contact met de juiste medewerker.  

 

Bestel je voor 16:00 uur? Dan geven wij de bestelling diezelfde dag nog mee met onze vervoerder. 

30.000+ geregistreerde klanten 

DSIT is een Europese marktspeler in de e-commerce met grote voorraad én productkennis. Er zijn bijna geen partijen die over deze twee eigenschappen beschikken en dit maakt ons bedrijfssucces.  

 

Onze webshops 
Het gehele assortiment verkopen we via webshops. Voor iedere eindklant hebben wij eigen webshops die ingericht zijn naar behoefte en handelsland. Naast onze hoofdwebsite DSIT.nl, hebben we 12 webshops: Serverkast.com, Patchkast.nl, Patchkast.com, Patchkast.be, UTP-kabel.nl, Glasvezel-kabel.com, Netwerkkabel.nl en Serverschrank24.de, Serverkast24.nl, Netzwerkschrank24.de, Serverschrank24.ch en Serverrack24.com. 

 

Neem contact op 

Meer weten over onze webshop, de producten die wij verkopen of over DSIT? Wij vertellen je graag meer. Bel ons op 074-852 64 48 en wie weet zien we je binnenkort in Almelo.

Adresgegevens 
DSIT B.V.  
Schuilenburglaan 5a 
7604 BJ Almelo 
(Bezoek enkel op afspraak) 
Bankgegevens 
IBAN: NL51INGB0004780038 
BIC: INGBNL2A 
T.N.V.: DSIT B.V. 
Contactgegevens 
Maandag t/m vrijdag 8:00 - 17:00 
Tel: +31 - (0)74 852 64 48 
E-mail: [email protected] 
Overige gegevens 
KvK Nr.: 58021256 
BTW Nr.: NL852837665B01 

 

Volg ons op social media om op de hoogte te blijven van bedrijfsnieuws en marktontwikkelingen 
<     FB        INSTA        LKIN        TW    >