Inklappen
 

Vóór 16:00 uur besteld?
Dezelfde dag verzonden!

Door onze ruime voorraad verzenden we snel alle bestellingen. Is een product niet op voorraad? Dan zoeken wij altijd naar een passende oplossing, waardoor je alsnog de bestelling op tijd ontvangt. 

 

Alles uit eigen voorraad leverbaar
vanuit ons 5000m2 magazijn

In Almelo (Nederland) vind je ons kantoor en 5000m2 magazijn. We importeren en distributeren alles vanaf één locatie. In het magazijn slaan we grote voorraden op waardoor we snel bestellingen verzenden. 

 

Professioneel advies

Ons team helpt graag met het vinden van de juiste producten of het geven van advies. Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur, per telefoon (074 - 852 6448), e-mail ([email protected]) en live chat.

 

Voor particulier en zakelijk
Whitelabel pakbon op zendingen

We leveren aan particulieren en zakelijke klanten. Jouw zakelijke zending kan worden voorzien van transparante tape en een pakbon met eigen logo en bedrijfsgegevens. Neem contact met ons op voor ons partnerprogramma, per telefoon (074 - 852 6448) of e-mail ([email protected]).

Voordelen inklappen
  • ✔ Vóór 16:00 uur besteld? Dezelfde dag verzonden!
  • Uit voorraad leverbaar vanuit ons 5000m2 magazijn
  • ✔ Professioneel Advies
  • Whitelabel verzenden

 

Offerte aanvragen

Hoe vraag ik een offerte aan?

Je vraagt gemakkelijk online bij ons een offerte aan. Hiermee heb je de snelst mogelijke prijsopgave. Zo vraag je een offerte aan: 

 

  • Klik bij het gewenste artikel op de button 'Offerte’. 
  • Wil je meerdere producten aanvragen? Klik dan bij ieder product op deze button. Alle producten worden dan samengevoegd in één offerte aanvraag. 
  • Klik op ‘Mijn offerte’ of open de aanvraag door bovenin op ‘Offerte’ te klikken.  
  • Controleer of alle gewenste artikelen zijn toegevoegd. 
  • Vul je gegevens en adres in. 
  • Voeg eventuele opmerkingen of vragen aan ons toe in het opmerkingsveld. 
  • Klik op de button ‘Vraag offerte aan’ 

 

Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat de aanvraag goed is ontvangen. In deze bevestiging staat ook het offertenummer. Bij vragen kun je aan dit nummer refereren.  

 

Na ontvangst nemen we je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling en ontvang je de offerte per e-mail. Deze e-mail bevat een link naar de onlineofferte. Als je de offerte opent en akkoord gaat met ons voorstel, kun je de offerte direct online accepteren en bestellen.  

 

Tip: controleer voor bestelling nog wel even of het factuur- en verzendadres klopt. 

Kan ik ook per e-mail een offerte aanvragen?

Ja dat kan. Wij ontvangen de offerte aanvragen bij voorkeur via onze webshops, omdat we deze aanvragen het snelst kunnen verwerken. Ook kun je zelf controleren of alle gegevens goed zijn ingevoerd. Maar is dit niet mogelijk, kun je uiteraard ook je aanvraag per e-mail aan [email protected] sturen. 

 

Voor een offerte aanvraag hebben wij de volgende informatie nodig: 

 

  • Factuuradres met naam en telefoonnummer contactpersoon 
  • Verzendadres  
  • Artikelnummer(s) 
  • Gewenste aantallen van de producten 
  • Eventuele vragen of opmerkingen
Ik ben een geregistreerde partner. Kan ik extra korting krijgen?

Als geregistreerde partner ontvang je bij elke bestelling al een standaard korting. Deze korting wordt automatisch in je winkelwagen berekend. De hoogte van de korting is afhankelijk van de omzet. Een overzicht van de staffelkorting heb je bij aanmelding voor ons partner-programma ontvangen.  

 

Heb je een groot project en wil je hiervoor een extra korting aanvragen? Dan kun je online een offerteaanvraag indienen en in de opmerkingen vragen of we voor dit project een eenmalige projectkorting kunnen toekennen.  

Hoe snel krijg ik een antwoord op mijn offerteaanvraag?

Wij proberen alle offerteaanvragen op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. Heeft de offerte aanvraag haast? Neem dan nadat je de offerte hebt aangevraagd telefonisch contact met ons op.  

Ik heb voor mijn bedrijf de offerte als pdf-document nodig. Kunnen jullie mij dit toesturen?

Ja zeker! Vraag eerst online de offerte aan en vermeld in de opmerkingen dat je de offerte als pdf-document nodig hebt. Onze verkoopafdeling verwerkt jouw aanvraag en stuurt je de offerte dan als pdf-bestand per e-mail toe. 

 

Kun je de offerte niet online aanvragen? Stuur dan een e-mail aan [email protected] met jouw offerteaanvraag en vermeld hierin dat je de offerte als pdf nodig hebt. 

Hoe kan ik artikelen uit een offerte bestellen?

Je ontvangt onze reactie op jouw offerteaanvraag per e-mail. In deze e-mail staat een link waarmee je de offerte kunt openen. Ga akkoord met de offerte en plaats de bestelling door op de button ‘Offerte is akkoord’ te klikken. 

 

Kun je online geen bestelling plaatsen? Dan kun je jouw inkooporder sturen aan [email protected]. Zet wel het offertenummer in je orderformulier, zodat wij de juiste gegevens en eventuele afgesproken kortingen kunnen verwerken.  

 

Ook dit moet je online accorderen. Hiervoor klik je op de button in het orderoverzicht. Nadat we jouw akkoord op de order hebben ontvangen, nemen wij deze direct in behandeling.