Inklappen
 

Vóór 16:00 uur besteld?
Dezelfde dag verzonden!

Door onze ruime voorraad verzenden we snel alle bestellingen. Is een product niet op voorraad? Dan zoeken wij altijd naar een passende oplossing, waardoor je alsnog de bestelling op tijd ontvangt. 

 

Alles uit eigen voorraad leverbaar
vanuit ons 5000m2 magazijn

In Almelo (Nederland) vind je ons kantoor en 5000m2 magazijn. We importeren en distributeren alles vanaf één locatie. In het magazijn slaan we grote voorraden op waardoor we snel bestellingen verzenden. 

 

Professioneel advies

Ons team helpt graag met het vinden van de juiste producten of het geven van advies. Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur, per telefoon (074 - 852 6448), e-mail ([email protected]) en live chat.

 

Voor particulier en zakelijk
Whitelabel pakbon op zendingen

We leveren aan particulieren en zakelijke klanten. Jouw zakelijke zending kan worden voorzien van transparante tape en een pakbon met eigen logo en bedrijfsgegevens. Neem contact met ons op voor ons partnerprogramma, per telefoon (074 - 852 6448) of e-mail ([email protected]).

Voordelen inklappen
  • ✔ Vóór 16:00 uur besteld? Dezelfde dag verzonden!
  • Uit voorraad leverbaar vanuit ons 5000m2 magazijn
  • ✔ Professioneel Advies
  • Whitelabel verzenden

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Nadat je een order via onze webshop hebt geplaatst, worden alle artikelen verzameld, ingepakt en verzendklaar gemaakt. Afhankelijk van de grootte, versturen wij bestellingen met verschillende vervoerders. 

 

Pakketten 

Pakketzendingen binnen Nederland versturen wij met PostNL. Nadat de chauffeur het pakket in ons magazijn heeft opgehaald, ontvang je per e-mail een bevestiging met, indien mogelijk, een track en trace nummer van PostNL. Hiermee kun je op PostNL Track & Trace je eigen pakket traceren. 
 
Pakketten naar het buitenland, bijvoorbeeld België of Duitsland, versturen wij via DPD. 

 

Pallets 

Palletzendingen worden met eigen vervoerders per vrachtwagen verstuurd. Voor deze zendingen is er helaas geen track en trace informatie beschikbaar. Wil je alsnog een tijdsindicatie voor de aanlevering ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze binnendienst.  

Wat zijn de verzendkosten?

Al onze producten worden, afhankelijk van de grootte, als pallet of als pakket verstuurd. Doorgaans worden accessoires en kleine wandkasten als pakket verstuurd. Grote wandkasten en serverkasten versturen wij op een pallet.

  

Verzendkosten binnen Nederland 

Pakketpost: €6,95, excl. btw (€8,41 incl. btw) 
Palletzending, eerste pallet: €44,- excl. btw (€53,24 incl. btw) 
Palletzending, elke volgende pallet: €39,- excl. btw (€47,19 incl. btw) 

 

België 

Pakketpost: €9,95, excl. btw 
Palletzending, 1e pallet: €65,- excl. btw 
Palletzending, elke volgende pallet (tot max. 5 pallets): €60,- excl. btw 

  • Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf de 6de pallet betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets.

 

Overige landen 

Wij versturen bestellingen naar nagenoeg alle landen. De verzendtarieven zijn op aanvraag. Hiervoor kun je een vrijblijvende aanvraag sturen naar [email protected] Voor de berekening van de verzendkosten hebben wij volgende informatie nodig: 

  • Artikelnummer(s) 
  • Aantal 
  • Afleveradres (straat, postcode, plaats, land) 

 

Wij zullen de verzendkosten berekenen of bij onze transporteur opvragen. Zodra wij de kosten inzichtelijk hebben, informeren we je hierover per e-mail of sturen een vrijblijvende offerte. 

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur worden geplaatst, versturen we diezelfde dag nog. Doorgaans heb je jouw bestelling dus de volgende dag al op locatie. 

 

Bestel je meerdere artikelen in één keer, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij je te laten bezorgen. De levertijd van de gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Mocht de verzending hierdoor vertragen, stellen we jou uiteraard hiervan op de hoogte. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Onze vervoerders leveren bestellingen op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur.  

 

Voor pakketzendingen ontvang je een track and trace code. Hiermee kun je op PostNL Track & Trace je eigen pakket traceren. 

 

Voor palletzendingen is er helaas geen track en trace informatie beschikbaar. Wil je alsnog een tijdsindicatie voor de aanlevering ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze binnendienst. 

Kan ik mij bestelling direct bij mijn klant laten bezorgen?

Ja zeker! Als je online een bestelling plaatst, heb je de mogelijkheid een afwijkend afleveradres aan te geven. 

 

Bestel je regelmatig voor dezelfde klant? Dan kun je het afleveradres van je klant als extra adres toevoegen aan jouw account. Bestel je de volgende keer voor deze klant, hoef je het adres niet opnieuw handmatig in te voeren maar kies je het juiste adres uit je eigen adresboek in je klantenaccount.  

 

Heb je bij bestelling per ongeluk een verkeerd afleveradres ingevoerd? Neem in dit geval zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze binnendienst. Zolang de bestelling nog niet is opgehaald door onze vervoerder, kunnen we de zending meestal nog stoppen en het adres wijzigen.  

 

Is de vervoerder al onderweg met de zending? Dan zullen wij alsnog proberen de zending aan het juiste adres te laten bezorgen. Als dit niet meer mogelijk is, geven wij de vervoerder opdracht de zending aan ons magazijn terug te sturen. Vanuit daar versturen wij de zending opnieuw. Voor het omleiden of opnieuw versturen ontstaan vaak extra kosten. Deze kosten zijn voor eigen rekening. 

Kan de bestelling met whitelabel naar mijn klant worden gestuurd?

Ja! Wij begrijpen dat je je leverancier niet wilt prijsgeven aan je klant. Bij een online bestelling kun je aanvinken dat de bestelling blanco verstuurd moet worden. Dat betekent dat wij de zending zonder enige logo van ons versturen. Normaalgesproken gebruiken wij tape met ons logo. Een blanco zending wordt met doorzichtige tape ingepakt. En ook de bijgevoegde pakbon bevat geen prijzen of naam van ons. Deze service is gratis. 

 

Wist je dat het ook mogelijk is je zendingen met je eigen pakbon met jouw bedrijfsgegevens en logo te versturen? Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij leggen precies uit hoe dit in zijn werk gaat.  

Kan ik mijn bestellingen met mijn eigen pakbon laten versturen?

Ja! Dat is zeker mogelijk. Als we jouw bestellingen regelmatig rechtstreeks naar je klanten sturen, kunnen wij een eigen pakbon voor je aanmaken met jouw bedrijfsgegevens en bedrijfslogo.

 

Hiervoor ontvangen wij graag je bedrijfslogo als .jpeg-bestand en je overige bedrijfsgegevens per e-mail via [email protected].  

 

Na ontvangst zorgen wij ervoor dat al jouw zendingen voortaan de gepersonaliseerde pakbon bevatten. De verzendverpakking bevat geen enkele vorm van onze bedrijfsinformatie en wordt afgewerkt met blanco tape.   

Kan ik een bezorgdatum of tijd kiezen?

Ja, dat kan! Tijdens je bestelling kun je in de check-out tegen meerprijs een tijdslevering kiezen. Geef hier dan graag de gewenste dag en tijdvenster aan.  

Kan ik mijn bestelling ook 's avonds of in het weekend laten bezorgen?

Dat is helaas niet mogelijk.  

 

Al onze bestellingen worden op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur bezorgd. Ben je overdag niet aanwezig op het adres, kun je tijdens het bestelproces een ander afleveradres aangeven waarop wél iemand aanwezig is om de zending in ontvangst te nemen.  

 

Is er wel iemand aanwezig, maar niet de hele dag, bestaat de mogelijkheid om de bestelling met een tijdsrestrictie te laten bezorgen. Hier zijn wel extra kosten voor de klant aan verbonden. Wil je extra kosten opvragen? Of wil je toch nog even bespreken hoe wij ervoor kunnen zorgen dat je bestelling bij jou kan worden afgeleverd? Neem dan contact op met onze binnendienst.  

Wat gebeurt er als niemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen?

Is er niemand aanwezig om de pakketzendingen van PostNL in ontvangst te nemen? Dan wordt het pakket bij een PostNL-punt in de buurt afgeleverd of het pakket wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Je ontvangt per mail de informatie waar je pakket is en waar je het kunt ophalen. 

 

Kan een palletzending niet in ontvangst worden genomen? Dan gaat deze weer terug naar het magazijn van onze vervoerder. Wij brengen je dan op de hoogte van de mislukte aanlevering. Let op: voor een tweede aanlevering worden opnieuw kosten gemaakt die voor eigen rekening zijn.  

 

Twijfel je of je aanwezig bent om je zending in ontvangst te nemen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice, zodat we samen vooraf kunnen bespreken wat de mogelijkheden zijn.  

Brengen jullie de bestelling naar binnen?

Helaas niet. Onze vervoerders leveren uit verzekeringstechnische redenen de zendingen uitsluitend tot op de stoep. De pallet moet zelf naar binnen worden gebracht. 

Moet voor ontvangst worden ondertekend?

Ja. De vervoerder vraagt om een handtekening voor ontvangst in goede orde. Het is belangrijk dat de zending aan de buitenkant op eventuele beschadigingen wordt gecontroleerd voordat je het afleverbewijs ondertekend.  

 

Is de verzendverpakking beschadigd? Maak dan een aantekening op het afleverbewijs.  

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Ja zeker! Je bent bij ons op afspraak van harte welkom!  

 

De bestelling moet wél vooraf online worden geplaatst. Bij het online invoeren van je gegevens kun je als verzendmethode 'Afhalen bij DSIT' kiezen. Geef dan in de opmerkingen aan wanneer je de bestelling wilt ophalen of geef dit telefonisch door aan onze binnendienst via 074 - 852 6448.

 

Neem voor het ophalen je bestelbevestiging en betaalbewijs mee. Ons magazijn is geopend op werkdagen van 08:30 – 17:00 uur. Het ophaaladres is: 

 

DSIT B.V. 

Schuilenburglaan 5a

7604 BJ Almelo 

 

Let op: serverkasten moeten staand worden vervoerd om beschadigingen te voorkomen. Houd hier rekening mee als je eigen vervoer regelt.  

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?

Mocht de bestelling beschadigd aankomen, doen we er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.  

Het snelst gaat dit als je het online RMA formulier invult. Na ontvangst van het formulier en foto's van de beschadiging, nemen onze collega's van de RMA-afdeling zo snel mogelijk contact met je op om te bespreken hoe we dit het beste kunnen oplossen. 

 

Online RMA formulier